Oferta przedstawiona w teczce

Wiele firm nawiązuje kontakty ze swoimi klientami w sposób bezpośredni. Osoby odpowiedzialne za marketing w tych przedsiębiorstwach uważają, że tego typu kontakt jest silniejszy, niż zwykłe ogłoszenie w gazecie, czy reklama w telewizji. Mają oni rację ponieważ, jak dowiedziono w badaniu opinii publicznej ludzie są bardziej skorzy do korzystania z ofert przedstawianych im za pośrednictwem żywej osoby, niż telewizji.

Odpowiednie wyposażenie pracownika firmy

teczki ofertowe drukOsoby mieszkające w miastach, w blokach, lub kamienicach, w których nie ma domofonów, a wejście na klatkę schodową jest dostępne dla każdego, z pewnością spotkali się z tym, że do ich domu zapukał człowiek, który chciał przedstawić ofertę pewnej firmy. Z pewnością była to osoba odpowiednio ubrana i posiadająca ze sobą wiele papierów, które po ewentualnej rozmowie zostawiłaby nam w celu spokojnego zapoznania się z ofertą. Papiery te dostalibyśmy zapakowane w teczki ofertowe druk. Kolorystyka tych teczek i napis na nich jest osobiście wybierany przez szefa marketingu w konkretnym przedsiębiorstwie. Po zaakceptowaniu go przez prezesa spółki projekt trafia do drukarni, w której to jest realizowany w odpowiedniej ilości i w sposób odpowiadający wymaganiom klienta. Następnie gotowe zamówienie trafia do przedstawiciela firmy zamawiającej i jest przez niego dokładnie sprawdzane i akceptowane. Po przedstawieniu tego rodzaju teczek na zebraniu zarządu spółki trafiają one do osób, które bezpośrednio będą kontaktować się z potencjalnymi klientami.

Tworzenie więzi między firmą a klientem wymaga sporo czasu i nakładów pieniędzy. Zaufanie klienta jest bardzo ważne. Aby nie potraktował on propozycji przedstawiciela naszej firmy tak, jak każdą inną reklamę, wyposażeni są oni w specjalne teczki, które wpływają na zainteresowanie klienta.